Navigaatio

perjantai 18. huhtikuuta 2014

Oma kokoelmani+miten tutustuin gingaan?

Päätin nyt sitten kirjoittaa omasta ginga kokoelmastani. Ensinnäkin on ihan pakko kertoa miten päädyin gingan ihmellisenn mailmaan.
Olin isäni mukana hänen töissään. Otin tietokoneen ihan sen takia, että tylsistyisin. Netissä ei tietenkään ollut mitään hauskaa ja laitoin koneen kiinni. Löysin siinä vähän ajan päästä pahvilaatikon, jossa oli VHS-kasetteja. Olin silloin, kuin nytkin, ihan hullaantunut koirista, joten silmiini osui, Hopeanuoli 4. Olin:
"Jee! Koiraelokuva! Haluan katsoa!" olin silloin n. 7 vuotias.
No, isäni meni ja laittoi elokuvan soittimeen. Kun se alkoi en oikein älynnyt mitään, mutta minulla oli hämärä muistikuva, kun olisin joskus ennenkin törmännyt gingaan. Se jää ikuiseksi arvoitukseksi.
Katsoin Hopeanuoli 4:jän moneen kertaan läpi. Aina, kun tulin isän mukana töihin. En, kuitenkaan innostunut gingasta, vaan se jäi pois kuvioista ainakin 2 vuodeksi.

No, sitten joskus (en tarkalleen muista) näin kirjastossa hopeanuoli 1- mangan. Älysin heti että se oli se elokuvassa ollut koira! Siitä lähtien olen ollut gingan "pauloissa".

Kokoelmani

Hopeanuolet:

Hopeanuoli 4 VHS

Mangat:
1-5+meteor gin

Oheistuotteet:-

Weed:

DVD:t:- (lainaan välillä videovuokraamosta)

Mangat:
27-30+Taidekirja

Weed ja GNG kokoelma...EI KAIKKIA!!!

Weed 28 kansi. 

Weed 30 Yukimuran "katse" xD




HUOM: Aloitin keräilyn vasta 10 vuotiaana, joten en ole paljoa tavaraa saanut kokoon. Minkälainen kokoelma sinulla on? =)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti