Navigaatio

sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Mitä kerään/tahdon kokoelmaani

Jotkut keräävät joka ikisen gingamaisen tavaran. Toiset taas eivät kerää mitään, vaan lainaavat kirjastosta Weed tai Hopeanuoli mangoja. Ja kolmannet keräävät vain sen mitä oikeasti tahtovat tai pitävät niistä.

Minä olen eniten tuota "kolmos" vaihtoehtoa päin. Vaikka joskus halusinkin kaiken ginga kaman minkä silmiini sain. Se oli noita ykkös, kakkos luokilla olevaa keräilyä. Nyt olen tilaillut vain sitä mitä oikeasti tahdon. Kyllä minä tahtoisin Orion-kirjansuojuksenkin, mutta mietin ensin "Onko minulla sille käyttöä, kun ei ole kirjojakaan"

Mutta tämän postauksen aihe ei ole miettiä mihin noista kolmesta ryhmästä kuuluu, vaan keskittyä siihen mitä oikesti tahdon/kerään kokoelmaani.

Mitä kerään?

Kerään usein kokoelmaani kaikki Weed ja Hopeanuoli mangat, kun sattuvat ilmestymään. Luen ne yleensä 2-4 kertaa läpi ja tahdon sitten  lisää luettavaa.  Kerran päätin, että kerään vain mangat ja animet, mutta niin ei käynytkään, kun upposin internetin mahtavaan mailmaan. Tutustuin figuureihin ja mietin onko minulla niille käyttöä. Ensin olin että "Tuskin, kun ovat tuollaista vitriilitavaraa" mutta keksin, että niillä voisi leikkiä gingamaisia leikkejä. Ne leikit, kuitenkin jäivät, kun ideat loppuivat.  Kerään myös kaikki gingan erikoisjulkaisut. Se mikä on kaikkein oudointa, niin kerään kaikista urumin kirjekuorista Urumin logon ja pistän sen talteen =) Onhan sekin jotain....

Mitä tahtoisin?

1: GNG pinssit "Veden alla ja sukellus"

Minulla ei vielä kyseisiä pinssejä ole ja olisin iki-iloinen jos saisin nuo käsiini. Tykkään pinsseistä ja niiden "kiillosta". Minulta löytyykin iso pinssikokoelma tuolla yhden kaapin laatikosta. Mietin tässäkin että  onko sille käyttöä ja päätin, että on. Jos ne saan, löytävät paikan hupparini koristeena.

2:  Weed pehmo (pieni)

Mikä olisikaan ihanampaa, kuin nukkua Weed-pehmo kainalossa. Emme ole tätä kyenneet hankkimaan rahantilanteen takia ja luultavasti tätä en tule koskaan ainakaan alaikäisenä saamaan. 

3: GDW:O mangat:

Näitä minulla ei ole eikä tule varmaan olemaankaan ennen, kuin (jos) se suomennetaan. Haluaisin lukea Orionia, mutta jos ostan ne nyt, niin ei viitsi hankkia kaikkia uudestaan suomeksi. Suomentamista odotellessa :)

Mitä te keräätte? Mitä tahtoisitte kokoelmaanne? Entä keräättekö kaiken mahdollisen ginga tuotteen vai miten teette?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti